Sällskapet De Gamlas Vänner

Härnösand

Bingospel på Brunnegården!

Nu spelar vi Bingo!

Idag den 7 maj hade vi Bingo på Brunnegården. Vi hade 12 spelsugna på besök.

Vi spelade två omgångar och bingoropen kom från olika platser i lokalen.

Därefter blev det kaffe och en kaka. Chips å dryck fanns på plats innan och under bingospelet.

Alla var nöjda och glada.Nästa gång är det den 11 juni och då blir det jordgubbar, glass och grädde samt underhållning av Bertil Lundin.

//Margareta