Traditionsenligt genomförde vi – DGV:s arbetsgrupp vid Älandsgården dvs. Birgitta Arnström, Lennart Moberg, Jan-Ola Nordin, Lena Nordin – även i år ett ”Morsdagscafe!”. Vår gästmusikant denna gång var
På Alla Hjärtans dag gav vi alla boende på Älandsgården varsin tulpan och överlämnade samtidigt ett hjärta med geléhallon till resp. avdelning/enhet och till medarbetare!
Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Om du fortsätter att använda denna webbplats kommer vi att anta att du godkänner detta.