Sällskapet De Gamlas Vänner

Härnösand

Härlig sångstund på Högsjögården!

Nu sjunger vi med Sylvia!

Då var det dags för Sylvia igen!

En härlig sångstund med många fina gamla låtar som vi kan sjunga med i, med ny luft i lungorna kände vi oss mycket piggare och gladare och ser redan fram emot nästa gång hon kommer.

 

/Eva och Marianne

Relaterade aktiviteter: