
Våravslutning Ängekyrkan
Våravslutning Ängekyrkan 4 maj-26 Vi reste med buss till höga kusten hotellet. Vi var ungefär 50 pers. Där blev vi bjudna på ugnsbakad laxfilé med

Våravslutning Ängekyrkan 4 maj-26 Vi reste med buss till höga kusten hotellet. Vi var ungefär 50 pers. Där blev vi bjudna på ugnsbakad laxfilé med

Måndag den 23/3-26 hade vi årets andra träff med De Gamlas Vänner på Ängekyrkan. Vi blev underhållna av en duo som kallar sig för ”

Måndag den 2/2-26 kom ”Fröberg och Sjöberg” till Ängekyrkans grupp och spelade låtar vi känner till. Det blev många skratt och mycket allsång. Lät bra

Måndag 8/12 -25 hade Ängekyrkan sin sista träff för höstterminen med sedvanligt jultema. I väntan på Lucia började vi med lite glögg. Därefter serverades gröt

Måndag 20/10 bjöds Ängekyrkans grupp på musik av Klas Norberg och Jesper Skogsrund. De spelade och sjöng både kända och okända låtar vilket uppskattades av
Måndag 8 september bjöds Ängekyrkans grupp på musik av ”Kraxi kapell”. De spelade musik från när och fjärran. Kraxi kapell består av fyra musiker från

Sista träffen innan sommaren med DGV Ängekyrkan blev en riktig höjdare. Vi träffades på Hernö Gin Hotell för en jättegod lunch o kaffe med Gokaka.

7/4 hade De Gamlas Vänner på Ängekyrkan en MYCKET trevlig träff med Annette Norberg, där hon berättade hur hon som 12 årig curlingspelande tjej från

När Vinter solen lyste från en blå himmel, träffades De Gamlas vänner på Ängekyrkan, för en trevlig stund. Ulf Järnankar sjöng en massa härliga låtar:

Arbetsgruppen på Ängekyrkan avslutade 2024 den 9 december med Luciatåg av Estetiska linjens avgångsklass som tog sig an våra klassiska julsånger med bravur. Svante passade