
Vårfest med underhållning på Änge center!
Vi i De Gamlas Vänner bjöd till vårfest på Änge center i torsdags! Vi började med bejublad underhållning av Per-Åke Stockberg! Han varvade saxofonens musik

Vi i De Gamlas Vänner bjöd till vårfest på Änge center i torsdags! Vi började med bejublad underhållning av Per-Åke Stockberg! Han varvade saxofonens musik

Härnösand-TV kom och intervjuade våra gäster och volontärer vid boulespelet i torsdags! Anna-Karin och Eva blev intervjuade! Se reportaget på Härnösand.tv

Idag är det säsongsupptakt på Änge center! Eva H och Tommy leder boulespelet med 21 deltagare just i dag. Och säkert är alla sugna på

Idag hade vi luciafirande och en tidig julavslutning på Änge center! Estetiska programmets duktiga elever från klass 1 och 3 ledda av fantastiska Margareta Björklin

I dag startade vi säsongen med en sensommarfest på Änge center! Ulf Järnankar spelade och sjöng glad musik. Det var uppskattat och många kunde sjunga

Måndagen den 4 augusti kl. 13.00 bjöd vi in alla på Änge center till sommarfika! De uppskattade systrarna Glader, Fabienne, Juliette och Henriette spelade och

Vårsäsongen på Änge center avslutades med kaffe och tårta! Och alla boulespelare uppvaktades med en ros!

Idag bjöd vi i De Gamlas vänner på en tidig lucia/julfest på Änge center! I god tid var lokalen fullsatt när nästan alla de boende

Äntligen var det så dags för säsongsupptakt på Änge center! Nästa alla de boende kom för att njuta av sång och musik av Fröberg &

Idag satte vi från De Gamlas Vänner extra guldkant på Änge centers boule-gäng inför sommaren. Vilken avslutning vi fick, så mycket glädje. Tilltugg med bubbel,